Kurz Obchodník s realitami je koncipován jak pro úplné začátečníky, kteří nemají dosavadní zkušenosti s podnikáním a prací realitního makléře, tak i pro zkušenější osoby, kterým se prozatím nepovedlo nastartovat svou vlastní podnikatelskou kariéru.

Absolvent kurzu získá jedinečné know-how, které mu umožní stát se úspěšným realitním makléřem a vybudovat si svou vlastní kariéru.

Náš kurz účastníky systematicky a přímo vede k obchodním a podnikatelským úspěchům s důrazem na získání potřebných teoretických i praktických znalostí z oblasti realitního trhu, obchodních a manažerských dovedností, osobního rozvoje, práva a ekonomiky.

Kurz je připraven odborníky s letitou praxí a prokazatelnou úspěšností v oblastech svého působeni. Své znalosti a praktické zkušenosti předávají účastníkům kurzu snadno pochopitelnou a atraktivní formou, která je doplněna celou řadou praktických tipů a návodů jak se stát úspěšných realitním makléřem a zároveň se vyvarovat častým chybám začátečníků. Již v průběhu kurzu se účastník aktivně zapojuje do činnosti a nově získané zkušenosti rovnou aplikuje do praxe, začíná budovat svou kariéru a stává se finančně soběstačným.


OSNOVA KURZU OBCHODNÍK S REALITAMI:

1. Jak efektivně začít práci obchodníka s realitami

  • Stanovení denního, týdenního a měsíčního plánu
  • Proces realitní zakázky
  • 7 kroků k úspěchu (kvalitní nabídka, kvalitní poptávka, různorodost nabídky, práce s informacemi, pravidelná komunikace s klienty, exklusivní smlouvy, flexibilita, důvěryhodnost, spolehlivost)
  • Informační systém v RK (budování databáze nemovitostí, vlastní kontakty, externí zdroje, internet včetně speciálních portálů a databází, lokální marketing, doporučení - tipaři)
  • Získávání zakázek (příprava na telefonát, tvorba call scriptu, telefonní kontakt s majitelem nemovitostí)
  • Příprava na náběr zakázek
  • Fáze obchodního jednání v realitách
  • Příprava na prohlídku
  • Argumentace realitního makléře (exkluzivita, práce s cenou, proč s VRK)
  • Příprava nabídky
  • Důležité otázky na prodej domu nebo bytu
  • Důležité otázky na pronájem domu nebo bytu
  • Etický kodex VRK (Postavení OR ve společnosti praxi, historie OR, certifikace OR, čeho se vyvarovat, co je neetické chování)
  • Ovlivňování
  • Přesvědčování
  • Manipulace (jak ji rozpoznat a bránit se)
  • Feng shui

2. Nástroje marketingu a propagace online a offline reklamou pro realitního makléře

  • Propagační materiály (od propisky k dárečku)
  • Marketingové akce (letáček, náběrový leták, geomarketing)
  • Outdoorové akce (plachta, vývěska, billboard)
  • Budování vlastního pozitivního PR
  • Sociální média (FCB, Youtube, LinkedIn, Twiter)
  • Online marketing - síla internetu (Osobní www stránky, AdWords, SKlik, reklama na FCB)

3. Začínám podnikat, obchod je hra - rady a tipy pro úspěšný start

  • Tvorba vlastního business plánu - 7 nezbytných kroků k úspěchu
  • Stanovení si cílů
  • Nalezení flow
  • Osobní a firemní cash-flow
  • Jak motivovat sám sebe a dosáhnout úspěchu
  • Skrytý zabiják těch nejlepších úmyslů a plánů aneb jak porazit prokrastinaci
  • Začínám podnikat - nezbytné formality před zahájením podnikatelské činnosti
  • Definice podnikání a volné živnosti
  • Živnostenský list
  • Zdravotní a sociální pojištění (platba záloh)
  • Daňová evidence nebo paušální výdaje (doporučujeme)
  • Další povinnosti a formality (vyřazení z evidence UP)
  • Obchod je hra, vyhrává ten pilnější - základní OBECNÉ obchodní dovednosti obchodníka s nemovitostmi, příprava na jednání
  • 10 dovedností, bez kterých se žádný obchodník s nemovitostmi neobejde:
  • Kontakty (jak získat a pracovat se stávajícími kontakty, kde získávat nové kontakty, vytvoření první databáze kontaktů a efektivní práce s nimi)
  • Telefonování (základy a teorie efektivního telefonátu, jak správně telefonovat, kontaktní a udržovací telefonáty, nácvik reakcí na nejčastější námitky)
  • Příprava na první schůzku (sběr informací a podkladů, emoční stav, motivace a vnitřní postoj, příprava na jednání)
  • Obchodní schůzka (první dojem, dress code, první schůzka, identifikace potřeb - SPIN metoda a aktivní naslouchání, základy komunikace, základní prezentační dovednosti)
  • Budování obchodních vztahů (krátkodobé vztahy V1, dlouhodobé vztahy V2, budování důvěryhodnosti, empatie)
  • Základy vyjednávání (WIN - WIN, základy asertivity, základem jsou dobré vztahy, plán B, C, D, kouzlo pozitivního nesouhlasu)
  • Uzavření obchodu (identifikace nákupních signálů, typy otázek, uzavírací otázky, techniky uzavření obchodu)
  • Námitky (identifikace námitek, časté typy námitek, překlopení námitek na kupní signál, techniky zvládání námitek)
  • Reference a doporučení (jak si budovat dobré jméno, jak získat pozitivní reference, prezentace referenci, jak si říci o doporučení, jak pracovat s kontakty z doporučení)
  • Poprodejní péče (úkony po ukončení obchodního případu, servisní schůzky, jak dosáhnout opakovaného prodeje, nenechte na sebe zapomenout - udržování vztahu se zákazníkem)

4. Jak efektivně využívat čas - Time management

  • Time management
  • SMART metodika úkolů
  • Pravidelné a opakující si aktivity
  • Konverzní poměr
  • Detailní rozpracování denního plánu
  • Detailní rozpracování týdenního plánu
  • Detailní rozpracování měsíčního plánu
  • CRM (od Excellu přes free nástroje k placeným službám)
  • Hromadný personifikovaný mailing
  • Interní komunikace a předávání informací v rámci RK

5. Finanční minimum pro realitní makléře

  • Hypotéky - základní vysvětlení hypotéčních úvěrů
  • Smlouvy okolo hypotečních úvěrů
  • Co vše musí realitní makléř znát
  • Úvěry
  • Pojištění
  • Daňová problematika

6. Základní stavební a architektonické pojmy, stavební právo

  • Stavební a architektonická terminologie
  • Stavební právo v praxi
  • Typy staveb
  • Územní plán
  • Stavební úřady
  • Základní přehled pro realitního makléře

7. Právní minimum pro realitního makléře

  • Nový Obchodní zákoník
  • Právo stavby
  • Typy vlastnictví
  • Katastr nemovitostí
  • Smlouvy v realitní kanceláři
  • Exklusivní a neexklusivní smlouvy
  • Kupní smlouvy
  • Na co si dát v praxi realitního makléře pozor

8. Nové trendy na realitním trhu

  • Video prohlídka
  • Virtuální prohlídka
  • Online prohlídka
  • Fotostaging
  • Homestaging