- Tvorba vlastního business plánu
- 7 nezbytných kroků k úspěchu
- Stanovení si cílů
- Nalezení flow
- Osobní a firemní cash-flow
- Jak motivovat sám sebe a dosáhnout úspěchu
- Skrytý zabiják těch nejlepších úmyslů a plánů aneb jak porazit prokrastinaci
- Začínám podnikat
- nezbytné formality před zahájením podnikatelské činnosti
- Definice podnikání a volné živnosti
- Živnostenský list
- Zdravotní a sociální pojištění
- platba záloh
- Daňová evidence nebo paušální výdaje (doporučujeme)
- Další povinnosti a formality
- vyřazení z evidence UP
- Obchod je hra, vyhrává ten pilnější
- základní OBECNÉ obchodní dovednosti obchodníka s nemovitostmi, příprava na jednání
- 10 dovedností, bez kterých se žádný obchodník s nemovitostmi neobejde:
- Kontakty: jak získat a pracovat se stávajícími kontakty, kde získávat nové kontakty, vytvoření první databáze kontaktů a efektivní práce s nimi.
- Telefonování: základy a teorie efektivního telefonátu, jak správně telefonovat, kontaktní a udržovací telefonáty, nácvik reakcí na nejčastější námitky.
- Příprava na první schůzku: sběr informací a podkladů, emoční stav, motivace a vnitřní postoj,příprava na jednání.
- Obchodní schůzka: první dojem, dress code, první schůzka, identifikace potřeb – SPIN metoda a aktivní naslouchání, základy komunikace, základní prezentační dovednosti.
- Budování obchodních vztahů: krátkodobé vztahy V1, dlouhodobé vztahy V2, budování důvěryhodnosti, empatie.
- Základy vyjednávání: WIN – WIN, základy asertivity, základem jsou dobré vztahy, plán B, C, D,kouzlo pozitivního nesouhlasu.
- Uzavření obchodu: identifikace nákupních signálů, typy otázek, uzavírací otázky, techniky uzavření obchodu.
- Námitky: identifikace námitek, časté typy námitek, překlopení námitek na kupní signál,techniky zvládání námitek.
- Reference a doporučení: jak si budovat dobré jméno, jak získat pozitivní reference,prezentace referenci, jak si říci o doporučení, jak pracovat s kontakty z doporučení.
- Poprodejní péče: úkony po ukončení obchodního případu, servisní schůzky, jak dosáhnout opakovaného prodeje, nenechte na sebe zapomenout – udržování vztahu se zákazníkem.